dilluns, 16 de gener de 2012

Escola Valenciana se suma a les queixes per l'eliminació del valencià a Carrefour

.: Escola Valenciana :. Notícies - Escola Valenciana es suma a les queixes per l'eliminació del valencià a Carrefour
L'entitat rebutja l'actitud de Carrefour d'eliminar el valencià en la retolació dels caixers de pagament automàtic.
La direcció de l'empresa francesa d'alimentació Carrefour ha decidit eliminar l'opció del valencià de la retolació i dels caixers de pagament automàtic dels seus establiments del País Valencià. Aquest fet, del qual se n'han fet ressò els mitjans aquesta setmana, s'ha donat com a conseqüència de les pressions exercides per una campanya encetada des de diversos portals d'Internet. Escola Valenciana vol manifestar el seu complet rebuig a l'actitud mostrada per l'empresa Carrefour.

Escola Valenciana ha constatat com altres grups comercials, com per exemple Mercadona i Consum, augmenten l'ús i presència del valencià. L'actitud mostrada per Carrefour explicita una actitud que no es correspon amb la d'una empresa que vol actuar d'una manera ètica i responsable. Per tot això, Escola Valenciana també es suma a les queixes i demana al grup Carrefour que rectifique amb la seua actitud i així avance amb una actitud positiva, moderna i oberta. Per fer saber a l'empresa l'oposició a aquesta mesura podeu enviar les vostres queixes a la següent adreça: cuentaseloacarrefour@carrefour.com

Model de queixa. CARREFOUR - País Valencià Distingits senyors / Distingides senyores: Els manifeste el meu rebuig per l'eliminació del valencià en els rètols dels seus caixers de pagament automàtic. Els demane que, com fan altres establiments i cadenes comercials, contribuesquen a l'avanç i la normalització de la nostra llengua amb una actitud positiva, moderna i oberta. Confie que rectifiquen i tornen a incorporar el valencià en la retolació dels seus caixers.