dimecres, 14 d’agost del 2013

“¿Como es que habla en valenciano como los patanes?”

Josep Miquel Bausset

Això li preguntava un guàrdia civil a mon pare, en ple franquisme. Aquell home no podia entendre, “como es que un hombre con tres carreras, habla en valenciano como los patanes?”.

La resposta de mon pare va ser ràpida i molt intel·ligent. Sabent que aquell guàrdia civil era de Castella, li digué: “Y los patanes de su pueblo, ¿como hablan?”. L’home es va quedar de pedra!! Mon pare em contava que el guàrdia civil aquell, en sentir la aquesta resposta, es va posar la mà al “tricornio”, i només pogué dir: “¡Coño, pues es verdad!”.
 (llig l'article sencer en La Veu)

1 comentari:

Anònim ha dit...

PUDO TAMBIÉN SER AL REVÉS. PORQUE A MI ME PASÓ JUSTAMENTE AL REVÉS. AH!!! SE ME OLVIDABA, YO SI TENGO OBLIGACIONES.