dijous, 23 de febrer del 2012

Festival de l'oralitat 2012

FESTIVAL INTERNACIONAL DE 
L' ORALITAT 2012
Felip Kervarec
(País Valencià)

dimarts, 28 de febrer a la ciutat d'Elx
21:00h-Gran Teatre Felip Kervarec -Rondalles d’Enric Valor
Preu entrada 5 €

Rondalles d’Enric Valor
Enric Valor va transcriure en format literari molts contes populars valencians en la seua famosa sèrie “Rondalles valencianes”. En aquest espectacle representem alguna d’estes històries on el públic és actor principal de la narració.
Contes de les meues dos terres.
Les històries i les contalles, les dels nostres avantpassats i les de les seues cultures, defineixen un
paisanatge ple de matisos.


En aquesta sessió d’històries coneixerem dos terres: la Bretanya Francesa i l’Alt Maestrat (Castelló) que en un primer moment pareixen tan allunyades però que realment comparteixen un mateix fons. Fer una pas enrere a la història és un pas endavant per al reconeixement mutu, des del respecte i des del cor.
Felip Kervarec
Em dedique a explicar contes, activitat que compagine amb la gestió de l’empresa mÓn d’animaciÓ serveis socioculturals, des de l’any 1999 quan gràcies al curs d’Animador Juvenil vaig conèixer de ple aquest món que ara m’apassiona.

Els contes vingueren després d’escoltar una sessió contes que “Pep i Canto” van fer a La Pobla Tornesa la nit de Sant Joan, en sentir-los explicar les històries vaig prendre la decisió de provar-me jo ja que certa experiència ja la tenia després d’estar explicant contes i històries als nanos del cole del meu poble durant la meua Prestació Social Substitutòria… Avui en dia disfrute molt explicant, narrant contes i històries, i ho he fet ja més de… vaja, que ara visc del conte, per sort al públic i als programadors també els agrada el meu estil que beu dels recursos de les activitats d’esplai i on tinc molt en compte fer participar activament al públic de la narració., iaixò em porta a visitar les escoles, biblioteques, teatres i places i carrers de tot el territori… “i part de l'estranger"

A LA VENDA EN:
Casal Jaume I d'Elx-C/ Sant Jordi,2 (Centre)
Kiosco Rico - C/Empedrat, 4 (Centre)
Café Balboa - C/ Sant Pere, 9 (Centre)
Malvasía Tapería Vinoteca - C/ Portes Tafulles, 4 (el Raval)
La Cuna Tetería - C/ Portes Tafulles, 18 (el Raval)
per e-mail: crisdevy61@hotmail.com i per telèfon: 600048887